פייסבוק עולה עוד שלב בניסיון לשלב את העולם העיסקי ברשת החברתית המצליחה בעולם ומשיקה את facebook offers (קופנים בפייסבוק) גם בישראל וזו ההזדמנות שלך להגדיל את קהל הלקוחות שלך ובקלות!
לאחר שפייסבוק השיקה לפני כמה שנים את אופציית הדף העיסקי בפייסבוק ולאחר מכן גם את אופציית הפרסום – facebook ads היא משיקה בישראל גם את פייסבוק אופרס (הצעות פייסבוק) שזו למעשה מערכת ליצירת קופונים והנחות עבור המעריצות שלך בדף (ובגלל שמדובר בפייסבוק אז גם עבור החברות שלהן והחברות של החברות שלהן…)
איך משתמשים ב – facebook offers?
בודאי שמת לב שנוספה בפייסבוק (איפה שמעלים סטטוס) אופציה שנקראת Offer – משם מעלים את הקופון שלכן.
כדי להקל עליבן בנינו את המדריך המהיר להוספת הצעות בפייסבוק לחצי כאן לצפיה במדריך
בסיום העלאת המודעה תדרשי גם להכניס פרטי אשראי או חשבון פייפל.
למה facebook offers טוב לעסק שלך?
לפייסבוק אופרס כמה יתרונות ברורים:
- זו דרך מצוינת להחזיר לקוחות קיימים וגם להביא לקוחות חדשים לחנות שלך, בין אם מדובר בחנות פיזית ובין את מדובר בחנות וירטואלית.
- אם עד כה נזקקת לאתר קופינים ודילים למיניהם כדי להגיע לתפוצה רחבה כעת את יכולה לעשות זאת לבד
- הגולשות יכולות לעשות share או לייק למודעות שלך ובכך להגביר את הויראליות והתפוצה שלהן
איך ליצור מודעה אטרקטיבית?
- ודאי שהמבצע שאת מעלה אכן אטרקטיבית שיחס לשוק ובעלת הנחה משמעותית (פייסבוק ממליצים על 20% הנחה לפחות)
- העלי תמונה איכותית שתמשוך את העין (ההמלצה של פייסבוק היא לתמונה שבה רואים לקוחה משתמשת במוצר)
- קבעי למבצע תאריכי תפוגה קצרים יחסית
- אל תוסיפי יותר מדי תנאים ומגבלות על המבצע (אנחנו נגד "אותיות קטנות")
- אל תעלי פוסט נוסף היממה שלאחר פרסום הצעת פייסבוק
- עיקבי אחר הסטטיסטיקות של המבצעים שלך ובדקי מה עבד לך הכי טוב
לצפיה בסרטון על facebook offers :
לקריאה נוספת:
מעוניינת בהקמת חנות בפייסבוק? מלאי את הפרטים: