כבר מזמן ברור לכולם שהפרסום והשיווק באינטרנט זה הכלי הכי יעיל וחזק היום בשוק, מה שנקרא- “אם אתה לא שם- אתה לא קיים”. אתר אינטרנט ודף פייסבוק מעוצב הפכו ל”מאסט” לכל עסק הרוצה להתקדם ולשווק את עצמו.
בתאריך 30/3/12 השיקו בפייסבוק תצוגה חדשה הנקראת “ציר הזמן” (Timeline) וכעת כרטיס עסק מופיע אך ורק בתצוגה זו.
לתצוגה זו יש כמה יתרונות:
- תמונה גדולה- ממש ענקית בראש העמוד. תמונה זו יכולה לתת במה לאפיון העסק, כך שהגולש יוכל לראות במבט אחד לאיזה עסק הוא הגיע.
- תמונה קטנה- תמונה נוספת בה ניתן לשים את הלוגו או תמונה של בעל העסק- לתת תחושה יותר אנושית- מגע אישי עם הלקוח.
- אפשרות ניהול כרטיס העסק כך שניתן לבחור מה יופיע בראש העמוד, להדגיש את מה שחשוב.
- אפשרות ניהול נוחה ופשוטה של “ציר הזמן” לשינוי המקום- להדגיש מה שחשוב ולהסרה או עריכה של תכנים.
- אפשרות ניהול דף העסק בפייסבוק, צפיה בכניסות ותכנים שגולשים רשמו.
- אפשרות של גולשים לרשום הודעות לעסק באופן אישי.
כדאי ומומלץ להשתמש בפייסבוק באופן כללי לשיווק העסק ובתצוגה החדשה של ציר הזמן (Timeline) במיוחד.
אתן מוזמנות לקבל ייעוץ אישי לשימוש בתצוגת ציר הזמן של פייסבוק ועיצוב מקצועי לתמונת הפרופיל של העסק.
לקריאה נוספת: